"Damn, nyt on elokuu, oon kuivilla, mä sinusta." Nyt on exät kivasti takanapäin, ja ihana uus kulta kainalossa ollu jo jonkun aikaa ja toivottavasti siinä pysyy pidemmänki aikaa. =) <3 Tossa toiki kivasti vetää hirsiä mun sängyssä, pakko kyllä sanoo että aika sulosen näköne on kyllä. =) Viime lauantai oli tapahtuma rikas päivä, näki espoon kavereita pitkästä aikaa ja tottakai sitä ny parilla sit piti käydä ja sit siitä kullan ja sen kaverin J:n ja L:n kanssa pyärii p-rinkiä ympäri Treetä. :) 

Koulutki taas valitettavasti alkanu, ja ekana hommana asiakastyö, jonka teen L:lle ylioppilaspuvun lisäks lämmittää, talven pakkasilla. =) Eli siis pukuun sopivan bolero-mallisen takin. =) Psykan kirjotuksetki häämöttää mut taidan jättää väliin, koska se on varma i, ei oo ihan sellane fiilis vieläkää lukemisien jälkee että läpi menis. =/  

Mitäs muuta tähän reilu kuukauteen on mahtunu, koulu, mies, synttärit (niin siis mäkin oon ny vihdoinkin 19!! onnee mulle tälläin myähässä. ^^), mitäs muuta jännää viä.. hmm.. nyt ei kyl tuu mielee, mut ehkä kerron si ens kerralla, eli siihen asti vaikenen taas. =) Katsellaan! 

-HeiZmi-