No niin, nyt kun sähköt palas, niin saan kirjottaa taas uusiks. :P Eli kiitos sille ystävälliselle sielulle joka muistutti mua kirjottaan taas lisää juttua tännekkin. :) Olin ihan tyystin unohtanu, että mulla on blogi. :) Jännä sinänsä vaan, että jotain oikeesti kiinnostaa mun höpinät. :) En nyt muista mitä oon viimeks kirjotellu, mut kaippa jotain ihan päätöntä juttua tai sit oon vaan kironnu kaikki alimpaan h*lvettiin. :P

Mut joo, tiistaina alkais Prismassa tyäharjottelu pariks kuuks, saa vähä lisää elantoihi, mut eipä paljoo, 9€/päivä, mut jospa sitä vaikka sit sain opparipaikan, niin sais kunnon palkan, pääsis murun kaa muuttaan anoppilasta ja saisin kauan halutun nöffinpennun. ^^  Ihanaa saada jotain sisältöö näihin päiviin, ei tarvii enää vaan maata tekemättä mitää. :) Päivät vaan menny koneella datailussa, ja koirien kaa ulkoillessa, mikä ei tosin sinänsä haittaa varsinkaan ny näinä muutamana päivänä, kun on ollu niin pirun hienot ilmat, ettei oo haitannu vaikka koirat nuuskiski yhtä paikkaa pidemmän aikaa. :) Piristää kyl kummasti noi noi kevään ensimerkit, kun jääpuikoista putoo vettä, aurinko paistaa ja lämpömittari näyttää ikkunassa 13,7C°. :)

Mitäköhä muuta tässä ny olis, saa ihan pistää ideaa, et mitä haluu tietää/kuulla. :) Itelle ei tuu ny enää mitään mielee, mut jatkan sit kun tulee jotain syvällisempää asiaa taas, tää ny oli tälläne päivitys (lyhyt sellanen), et mitä tässä ny tapahtuu. :) Joten kiitos, ja hei! :)) 


Peace out!